Gastronomia e sustentabilidade

Wynikający z języka angielskiego termin coaching (oznaczający trenowanie) to nazwa interaktywnego procesu szkolenia, rozgrywającego się za pośrednictwem technik związanych z szkołami psychologicznymi. Istnieje to gatunek szkolenia pracowników polegający na prowadzeniu procesu decyzyjnego w obiekcie odpowiadania ich spraw zawodowych, co umożliwia jednym osobom lub biurom w dynamizacji tempa wzroście tudzież umożliwia usprawnienie funkcjonowania firmy. Prowadzący tego rodzaju działania są coachowie, którzy działają ze znajomymi facetami na innych płaszczyznach np. w kontakcie z ich biznesem, rozwojem kariery zawodowej, a też omawiają kwestie dotyczące relacji interpersonalnych z drugimi pracownikami.

Profesjonalny coaching umożliwia klientom podejmowanie mądrzejszych decyzji, pełniejsze stosowanie ich naturalnych predyspozycji, określenie swoich planów i skupienie na optymalizacji działań chodzących do ich otrzymania. Coaching stanowi proces samodoskonalenia, którego najważniejszym projektem jest poprawienie pewności siebie klienta tudzież okazywania wsparcia w autonomicznym dokonywaniu zamierzonych zmian w oparciu o jego własne wnioski i programy intelektualne. Pozostałymi cechami określonymi w ćwiczeniach dla  pracowników w strukturze coachingu są:

coaching jest kierowaniem całkowicie dobrowolnym; coach nie posiada prawa wyznaczać klientowi żadnych woli; nie uczy ludzi, tylko działa im w toku formowania się; jest skonstruowany na bazie pytań oraz stymuluje myślenie; musi panować atmosfera szacunku i akceptacji poglądów klienta; planem jest rozsyłanie do świadomego wprowadzania zmian.