Pos program mac

POSM z angielskiego point of sales materials – można przetłumaczyć jako produkty reklamowe, jakie korzystają zbyt zadanie wspieranie sprzedaży w momencie sprzedaży. Natomiast współcześnie POS – point of sale stanowi więc pomysł przeznaczony dla każdego sklepu, który współpracuj z jakimś stanowiskiem kasowym. Dzięki niemu kasjer może wprowadzić rabaty czy ceny objęte specjalną reklamą w sklepie.

 

Materiały reklamowe, ale jakie? W porządek materiałów POS lub POSM wchodzi: lightbox czyli podświetlona reklama posiadająca wiadomości o produkcie; stojak na ulotki łącznie z ulotkami rzecz jasna; wobbler czyli ruchoma zawieszka zlokalizowana na półce sklepowej opatrzona w logo marki również inne informacje; stand to trybunka, jaka stała opatrzona brandem marki służy dla hostess w planu reklamy wyniku w punkcie sprzedaży; topper czyli plansza zamieszczona nad standem również opatrzona brandem; potykacz to krajowa nazwa narzędzia reklamowego, czyli stojak z konkretnym hasłem marketingowym zamieszczony np. na chodniku przy dojścia do sklepu, banku , punktu gastronomicznego; kaseton – wielki nośnik zawierający m.in. nazwę, powieszony na budynku, w jakim obejmuje się placówka, i w galeriach handlowych nad witryną lokalu. Ważną kwestią stanowi więc aby kaseton był dosyć duży, a treść odpowiednio dopasowana do reszty, aby była przede każdym widoczna – im kilka reklam na kasetonie tym tak. Innymi nowszymi materiałami są m.in. monitory zlokalizowane np. przy kasach fikanych, które dają ofertę zachęcającą do zakupu. Wyspa lub tzw. końcówka w szybkich sklepach opatrzona licznymi komunikatami, które są zachęcić konsumenta. Warto tutaj nadmienić, że wyspa czy końcówka to pewien z punktów merchandisingu. Podsumowując materiały POSM możemy wydać na dwie grupy: przyjemne i proste. Te ważne toż wyjątkowo trudne materiały np. ulotki, długopisy, banery, balony z nadrukiem, naklejki, wobblery etc. a twarde to kasetony, infokioski, monitory, standy. Organizacja, która jednoczy producentów materiałów POS to POPAI. Warto dodać, iż jest toż forma non-profit i stała zaprojektowana w 1936 r. a a jest najstarszą organizacją branżową marketingu. W jej skład wchodzi około 1700 członków w 45 krajach. W swym kraju oddział stowarzyszenia powstał w 2008 r.